سلام
يک بحث داغ اين روزها در مورد استفاده تصويری و ابزاری از هنرپيشه های ايرانی در تبليغات رسانه ای است . که البته من تو اينترنت هم يه چيزايی ازش ديدم .
واکنشها متفاوته . يک عده از اين جريان طرفداری کردند که در راس همه و جلو تر از همه عبدالرضا اکبری -هنرپيشه - بوده و از مخالفين اين جريان که شديدا انتقاد کرده جهانگير الماسی بوده .
البته نقد اين کار و اينکه آيا کار درستی هست يا نه ؟ به تحقيق و پرس و جو نياز داره ؟
بايد ببينيم تو اين شرايط اقتصادی حاکم بر کشور آيا کار اينها جنبه مادی داشته يا خير ؟
و نکته ای که به نظر من مهمتره اينه که آيا به طور علنی برای يک کالا تبليغ کردن بدتره يا اينکه در قالب يک فيلم و وبا استتار نمودن هدف اصلی در قالب فيلم عامل تبلیغاتی برای یک کالا یا حتی یک جریان فکری باشیم . که البته به نطر من روش اول به مراتب بهتر از روش دوم است .البته روش دوم سالهاست که رایجه و همه سعی می کنند خودشون رو به نفهمیدن بزنند .
حالا نظر شما چیه . من هم مشتاقم بدونم

ولی اميدوارم اگر قرار بر اين شده که استفاده ار هنر مندان در تبليغات رایج بشه . هنر مندان همت کنند و تبلیغ در مورد کالاهایی رو قبول کنند که اگر بار مثبت فرهنگی نداره اقلا در راستای منفی و مصرف گرايی جامعه هم نباشه .
پاينده باشيد .